(28) නිරුවතින් දිය නෑ සමනළිය || The Naked Butterfly

කාලය: 2002 අග හරිය, සමාන්තර විශ්වය
ස්ථානය: ලංකාව

**********(නියෝජ්‍ය අමාත්‍ය වික්ටර් සාලිය බණ්ඩාර කියන කතාව)**********

මෙතෙක් කතාව: වික්ටර් බණ්ඩාර තමන්ම කුඩා විදුලි බලාගාරයක් තැනූ බව කියා ලිපියක් එවූ සිංහල-මුස්ලිම් තරුණියක මුණ ගැසෙන්ට යයි. ඇගේ ආරාධනය අනුව ඔහු ඇගේ නිවසෙහි රැයක් නතර වේ. මේ නතර වීමෙන් පසු ඔහු වෙනස් මිනිසෙක් බවට පත් වේ. එහෙත් ඔහුට තවමත් මහීරා තේරුම් ගත නොහැකිය. ඇය ඔහුට විශ්වාස නොකළ හැකි කතන්දර ගණනාවක් කියා තිබේ. දිනෙක ඇය තමන් පිටසක්වළින් මෙහි එවන ලද නියෝජිතවරියකිය ඔහුට කියයි. මේ ඇගේ ෆැන්ටසියක් පමණක් බව වික්ටර් වටහා ගනී. කොළඹ පැවැති වැඩමුළුවකට ඇය සහභාගි කරවා ගන්නා ඔහු ඇය කාටත් හොරෙන් ඇගේ නවාතැන් ගත් ස්ථානයෙන් රැගෙන යයි. මේ එතැන් සිට කතාවයි.

මහීරා ෂවරය හැර දිය නාන්ට පටන් ගත්තාය. ඇය නාන කාමරයේ දොර වහන්ට කරදර නුවූවාය. ඇගේ සුදු නිරුවත් සිරුර මා සිටින තැනට හොඳින් පෙනෙයි. එය දක්ෂ කැටයම්කරුවකු විසින් කරන ලද කිරිගරුඬ වීනස් ප්‍රතිමාවක් වැන්න. හිස් කෙස් හැරුණු විට ඇගේ ශරීරයේ රෝම කූපයකුදු නැත. සිහින් සිරුර. නුපුළුල් උරහිස්. ගැට තන්. රතට හුරු තද දුඹුරු පැහැ නිපල්ස්. සිහිනිඟ. වට්ටක්කා ගෙඩියක් සිහි ගන්වන නිතඹ, සුදු දිග දෙපා, කුඩා පාද, කුඩා පා ඇඟිලි.

රන් කුඹු සේමැයි දිලෙනා තිසර යුග…
රිය සක සේමැයි වැනෙනා පුළුලුකුළ…

තැන තැන අළුහම් නොවේ නම් මේ පරිපූර්ණ නාරි ශරීරයකි. රජ කෙනකුටම සුදුසු යුවතියකගේ ශරීරයකි. මට මා ගැන ආඩම්බරයක් දැනේ.

අළුහම් වලට ඇයට ක්‍රීම් වර්ගයක් මිළට ගෙන දිය යුතුය. ඕනෑ නම් “පිටසක්වළත් අළුහම් තියේද?” කියා විහිළුවක් කරන්ට පිළිවන. “ඔයා විහිළු කරන්ට එනවා නම් මීට පස්සෙ කිසිම දෙයක් කියන්නෙ නෑ…” ඇය සමහරවිට කියනු ඇත්තේය.

එසේම මතක ඇතිව ඇයට ඔඩෙල් එකෙන් හෝ MC එකෙන් හොඳ තොන්ග්ස් හා G-ස්ට්‍රින්ග්ස් ටිකක්ද අරන් දිය යුතුය. කොළඹ එනවා වෙලාත් ඇය ඇඳගෙන ඇවිත් තිබුණේ චීත්ත රෙදි වලින් මැසූ ජංගියකි. අපේ ගැමි යුවතියන්ගේ ෆැෂන්ස් මේ තරමටම ප්‍රාථමිකද?

ඊයේ මා ජීවිත කාලයටම අත් නොවිඳින ලද ආකාරයේ සොඳුරු රැයක් බව සටහන් විය යුතුය. මේ තාක් සතුටක් මා ලද්දේ නම් ඒ බියට්‍රිස් සමඟ මගේ ප්‍රේම සම්බන්ධය ආරම්භ වූ අවස්ථාවේදීය. එදිනද මා අළුත් මිනිසකු වී ඇතැයි මට සිතුණේය. නමුත් ඒ සතුට පැවතියේ ටික කාලයකි. බියට්‍රිස් හා මා අතර ඇති වූ සුළු ගැටුම් දරුණු සිත් රිදීම් දක්වා දුර ගියේය. ඒ සමඟම අප අතර වූ සෙනෙහසද බිඳ වැටුණේය.

මා ආස්වාදය කළේ මහීරාගෙන් මා උරා බිව් රොන්ම නොවේ. ඉන්ද්‍රියයන් පිනවීම පමණකින්ම ගත්තොත් එක ගැහැණියක ගෙන් ලබන පහස වෙන එකියකගෙන් ලබන පහසින් වෙනස් වන්නේ කලාතුරෙකින්ය. මා පුදුමයට පත් කළේ මහීරා මා සතුටු කරන්ට ගත් උත්සාහයයි. වෙන කිසිම ගැහැණියක එසේ මා සතුටු කරන්ට උත්සාහයක් ගත් වගක් මට මතක නැත. ඇය යමකට මුල පුරන්ට මා කියන තුරු නොසිටියාය. මා සිතැඟි පර චිත්ත විජානන ඥානයෙන් සේ දැන, මා බලපොරොත්තු වූ හැම සුවයක්ම මට දුන්නාය. එසේම මොහොතකට හෝ මේ මා සතුටු කරන්ට දරණ උත්සාහයකැයි මට හැඟෙන්ට ඉඩ නොහැරියාය. ඇය හැසිරුණේ මා හා නිරත වූ හැම ලිංගික අන්තර්-ක්‍රියාවකින්ම ඇය උපරිම තෘප්තියට පත් වූ ලෙසිනි. ඇත්තටම ඇය තෘප්තියක් ලැබුවාද නැද්ද මම නොදනිමි. එසේ නොලැබුවෙහි නම් ඇගේ රඟපෑම ලොව දක්ෂතම නිළියකගේ රඟපෑමට සම වේය සිතමි.

මට තායි වෙසඟනන් සිහිවිය. ඔවුන්ද (වෙනත් බොහෝ රටවල වෙසඟනන් මෙන් නොව) තම අනුග්‍රාහකයාගේ සතුට පිණිස උපරිම ලෙස කැපව සිටිති. කුටියට ඇතුළු වූ වහාම තායි වෙසඟනක කරන්නේ සම්ප්‍රදායික තායි චාරිත්‍රානුකූලව අනුග්‍රාහකයාගේ දෙපා නැමැඳීමය. මේ තමන්ගේ බඩ වියත රැක ගන්ට මස්සක් දෙකක් දීම වෙනුවෙන් දක්වන කෘතඥතාවකි. ඉනික්බිති අනුග්‍රාහකයාගේ ඇඳුම් සීරුවෙන් හා සැලකිල්ලෙන් ඉවත් කොට ඔහුගේ ශරීරය සුමුදු ස්පොන්ජයකින් සෝදා පවිත්‍ර කරනු ලැබේ. රමණය ආරම්භ වන්නේ ඉන්පසුවය. ඒද අනවශ්‍ය ඉක්මන් කිරීම් වලින් තොරව අනුග්‍රාහකයාගේ වේගයටය. අනුග්‍රාහකයකු ඔවුන්ගෙන් තුටු නොවන්නේ නම් එයයි පුදුමය!

“මොනවද බලන්නෙ…?”

“ලස්සන බැලුවා…”

“අනේ යන්න…”

ඇය මට වතුර විසි කරන බවක් අභිනයෙන් දක්වයි. එහෙත් සිය නිරුවත සඟවා ගැන්ට කිසිදු වෑයමක් නොදරයි.

ඊයේ ඇය මට කියා තිබුණේ තමන් කන්‍යාවක බවය. මෙය මා විශ්වාස නොකළත් අවදානමක් ගන්ට අකැමැති වීමි.

“කමක් නැද්ද…?” සයනයෙහි දිගා වන ගමන් මම ඇගෙන් ඇසුවෙමි.

“මොකටද…?”

“මෙහෙම ඉන්න..?”

“ඇයි එහෙම ඇහුවෙ…?”

“ඔයා වර්ජින් කෙනෙක් හින්ද…”

“කමක් නෑ…”

“ඇත්තටම…?”

“ඔව්. ඔයා මගෙ සුදු අයියනේ…”

ඇය කන්‍යාවක වීද නැද්ද මම නොදනිමි. එහෙත් ඇය කන්‍යාවකය සිතන්ට කිසිම ලකුණක් නම් මම නුදුටුවෙමි. විජිතපුර බලකොටුවේ දොර බිඳ දැමුවේ කඩොලැතාය. ඉන්පසු බොහෝ පිරිස් ඒ විවරයෙන් ඇතුළු වන්ට ඇත්තේය. මට හිතුනේ මා මෙසේ පසු ගමන් කළ කෙනකු වන්ට වඩා ඉඩ ඇති බවයි.

මම ඇඳෙන් නැඟිට කවුළුව දෙසට පිය මැන්නෙමි. කණ්නාඩියෙන් මගේ නිරුවත් ශරීරය මට පෙණේ. එය මහීරාගේ නිරුවතෙහි පරස්පරයයි. ඊයේ රාත්‍රියෙහි ඇය මට “අලියා” කීවේ මන්ද මට අවබෝධ විය. (ඇගේ අඩ මුස්ලිම් සම්භවය නිසා නොවේ නම් ඇය මට කියනු ඇත්තේ “ඌරා” කියාය.) මගේ තරුණ කඩවසම් සිරුර මේ වන විට මක් වීද සිතන්ට බැරි තරමට වෙනස් වී තියේ. බිස්නස් කරන කාලයේද ඉදිරියට නෙරා විත් තිබුණු බඩ දැන් පත කළ ගෙඩියක් වැන්න. මට මෙවැනි අලි බඩක් ආවේ කොහොමද හිතා ගන්ට වත් බැරිය. පපුවේ රෝම කූපයන් බාගයට බාගයක් සුදු පැහැයට හැරිලාය. පියකරු තරුණ මුහුණ මටම කැතය සිතන තරමට වැහැරිලාය. එකම සහනය තවමත් තට්ටය පෑදෙන්ට පටන් නොගැනීමයි. ළඟදීම එයද වන්ට පිළිවන. පොඩියක් කෙට්ටු වීම පිණිස හවසට දුවන්ට පටන් ගන්ට ඕනෑය මට සිතුණේය. නැතිනම් මා මහීරා සමඟ ඉන්නා විට අප දෙදෙනා beauty and the beast ලෙස පෙණෙනු ඇත්තේය.

“සර්…”

“ඇයි…”

“නාගන්නෙ නැද්ද…?”

“මාව නාවන්ට බැරිද…?”

“අනේ පුංචි බබා නාවන්න…”

මම නාන කාමරයට ඇතුළු වීමි. ඇය මවක දරුවකු නහවන්නාක් සේ මා නාවා පිරිසිදු කළාය.

අපට ඉක්මණින් අහර ගෙන අහවර කරන්ට වූයේ ඇයට පදනම් ආයතනයේ ඇගේ කාමරය නිදහස් කරන්ට තිබුණු නිසාය. මම පදනම් ආයතනයටම නොයා ඇය නිදහස් චතුරශ්‍රය අසළින් බැස්සුවෙමි. සියල්ල කරදරයකින් තොරව සිදුවුණු බව ඇය පසුව මට දුරකථන කොට දැන්වූවාය.

ඉන් පසු මාස කිහිපය තුළ ජීවිතය ෆාස්ට් ෆෝර්වර්ඩ් කළාක් සේ දිවෙන්ට පටන් ගත්තේය.

මුල්ම සිද්ධිය වූයේ මහීරා ක්ෂුද්‍ර විදුලි බලාගාරය සම්බන්ධ කටයුතු වලින් ඈත් වීමයි. ඊට හේතු වූයේ ඇය අදාළ රාජ්‍ය නොවන සංවිධානයෙන් වැටුපක් ඉල්ලීම හා ඒ ඉල්ලීමට ඉඩ නොලැබීමය.

“බලන්න අනේ, මං මෙච්චර කාලයක් මේක මගේ දෙයක් වගේ කිසිම පඩියක් නොගෙන කළා. හැමදාමත් එහෙම කරන්න බැහැනෙ. නමුත් ඒ අය සතයක් වත් දෙන්න ලැහැස්ති නැහැ…ඒක ගමට යහපතක් නිසා මට පඩියක් ගෙවන්න ඕනැ ගමෙන්ලු. ඒක හරි කතාවක්නෙ. මේ මිනිස්සුන්ට ඕවට සල්ලි තියෙනවද…?” ඇය මට කථා කළ අවස්ථාවක කීවාය.

මේ ප්‍රවණතාවයේ ලොකු වරදක් මම නුදුටුවෙමි. ඇත්තටම මටත් අවශ්‍ය වූයේ ඇය ගමෙන් එළියට ගන්ටය.

“දැන් මොකද කරන්ට බලාගෙන ඉන්නෙ?” මම ඇසීමි.

“තාම දෙයක් හිතල නැහැ. අනේ ඔයාට බැරිද මට රස්සාවක් හොයල දෙන්න…?”

මේ ඉල්ලීම කවදා හෝ මට එල්ල වෙතැයි මම දැන සිටියෙමි. එ නිසා මා සිටියේ එය එල්ල වූ මොහොතක ඊට පිළිතුරු දීමේ සූදානමිනි. ඇත්තටම ඇයට කළ හැකි රැකියාවක් ගැනද මගේ සිතෙහි යම් අදහසක් තිබුණේය. ඒ මගේ පාසල් සමයේ සගයකුට අයත් සමාගමකය. (මගේ බිස්නස් වලට ඇය ගාවා ගන්ට මම අකැමැති වූයෙමි. හේතූන් කිහිපයක් නිසාය. මම ඥාතීන් හා මිතුරන් බිස්නස් වලට සම්බන්ධ කර නොගනිමි. එය කරදර වැඩකි. අනෙක මට අවශ්‍ය වූයේ ඇයට සැබෑ ලෙස වැඩ ඉගෙන ගන්ට හැකි තැනකි. මා ඇය මගේ යටතට ගතහොත් ඇයට ඒ අවස්ථාව නොලැබේ.)

මම නසීර්ගේ දුරකථන අංකය හා ඉලෙක්ට්‍රොනික තැපැල් ලිපිනය ඇයට දී ඔහුට CV එකක් යවන සේ උපදෙස් දුන්නෙමි. මහීරාගේ අර්ධ මුස්ලිම් සම්භවය ගැන මම නසීර්ට යමක් නොකීවෙමි. ඔහුම සොයා ගත්තාවේ. එසේම පස්සෙන් පන්නන්ටද නොගියෙමි. රස්සාවක් අවශ්‍ය නම් ඊට අවශ්‍ය දේවල් කරන්ට ඇය දැන ගත යුතුය. නසීර් මිතුරකු වූ පළියට බලෙන් ඇයට රස්සාවක් ගෙන දෙන්ට මට අවශ්‍ය වූයේ නැත.

දින කිහිපයකට පසුව නසීර් මට කථා කළේය.

“As-salamu alaykum Nazeer, what’s up…?”

“Salam Victor, you remember the girl you talked about…?”

“Yes…?”

“Well, do you know her closely…?”

මම ඇටෙන්ෂන් මෝඩ් එකට ඇතුළු වූයෙමි.

“Well, not really. Came to know her through a contact. Have met her once or twice…”

“I have interviewed her and we have a problem…”

“Problem…?

“Yes. A bit…”

“Isn’t she experienced…?”

“Not the experience. I am happy about her. She looks good enough…”

“Then…?”

“She asks for an impossible package. I thought you want to know…”

“How much…?”

“She expects hundred and twenty thousand rupees a month…”

“What…?”

නියෝජ්‍ය ඇමැතිවරයකු හැටියට මගේ මාසික වැටුප රුපියල් 40,000 ක් පමණ වේ. දීමනාත් සමඟ සම්පූර්ණ පැකේජය රුපියල් අසූ දහස නොපනී. මාසෙකට රුපියල් 1,20,000 ක පඩියක් ඉල්ලන්ට මැයට පිස්සුද?

“Yes. She said that is what she earns a month by helping her father’s agri-work and part time teaching…”

මේ කිසිවක් ඇය මට කියා නැත. ඇරත් ඒ සියල්ලෙන් වුව මෙතරම් මුදලක් ඉපැයීම තේරුම් ගත නොහැකිය. මේ වන විට ඇගේ බොරු කතා ගැන මම වෙහෙසට පත්ව සිටියෙමි. ඇයට රැකියාවක් සොයා දීමට මම උත්සාහ කළෙමි. ඇයට එය කරන්ට අවශ්‍ය නොවේ නම් මා කුමක් කරන්ටද?

“I don’t think Nazeer, but anyway that is not for us to judge. If she doesn’t want to take what you can realistically offer let us forget this…”

“Yes, Victor. That was what I wanted to tell you. I am sorry that I of little help…”

“No worries Nazeer. I don’t expect you to do miracles…”

මට මහීරාට කතා කොට බනින්ට හිතුණේය. ඇය කතා කරන්නේ රටේ තොටේ කිසිම දෙයක් නොදැනද? උදව් කරන්ට තැත් කළ විට මෙලෙස ඇය මා විහිළුවට ලක් කරන්නේ මන්ද?

මොහොතකට පසු මම මගේ තීරණය වෙනස් කර ගතිමි. රැකියාව අවශ්‍ය වූයේ ඇයටය. මම එය ලබා දෙන්ට අවංකව උත්සාහ ගෙන ඇත්තෙමි. ඇයට එය එපා නම් මා කුමක් කරන්ටද? අනෙක මේ තත්ත්වයන් යටතේ ඇය කොතැනක හෝ රැකියාවක් කරනු ඇතැයි සිතිය හැකිද?

ඉන්පසු දින කිහිපය තුළ මහීරා සමඟ කතා කළත් මේ ගැන කිසිම දෙයක් සඳහන් නොකරන්ට මම පරිස්සම් වීමි. ඇයද කිසිවකුත් නොකීවාය. ඇය කතා කළේ කිසිම සම්බන්ධයක් නැති වෙන දේවල්ය.

මේ නිසා නසීර්ගෙන් දින කිහිපයකට පසුව ලද ඊළඟ දුරකථන ඇමැතුම මා පුදුමයට පත් කළේය.

“Victor, that girl agreed to work for us…”

“What…? How much you pay…?”

“Finally she agreed to work for Rs. 7,000…”

මට එක පාරටම හිනා ගියේය.

“Why are you laughing…?

“It looks you got a real bargain…”

“Yes, I cannot understand it. She just called and said she is ready to work for any salary. So I offered what I can…”

“Strange…”

“Victor, I want to tell you another thing…”

“Yes…”

“Her CV says she is an entrepreneur and set up a micro-hydro project but I know this is an NGO project..”

“Yes. I should tell you this. She has the bad habit of exaggerating things. But other than that she has no problems…”

“True. I don’t find anything wrong with her. No problem Victor. Anyway I am taking her probationary for six months…”

“Thanks Nazeer…”

ඉන්පසු සිද්ධීන් ටික මම නැවත ෆාස්ට් ෆෝවර්ඩ් කරමි. රැකියාවට ඇය කොළඹ පැමිණිය යුතු වූවාය. එසේම නවාතැනක් සොයා ගන්ටද අවශ්‍ය විය. අවශ්‍ය නම් මට නවාතැනක් සොයා දෙන්ට පුළුවන්කම තිබුණේය. නමුත් ඇය නොඉල්ලූ නිසා මම ඊට මැදිහත් නොවීමි. මට අවශ්‍ය වූයේ ඇය කවදා හෝ තනියෙන් නැඟිටිනු දකින්ටය. (මේ මා ඇය විවාහ කර ගන්ට තීරණය කරන්ට බොහෝ කාලයකට පෙරය.) මේ නිසා හැම දෙයක්ම ඇයට තනියෙන් කර ගන්ට දී මම පසෙකට වීමි. මා ඇයට උදව් කළේ අළුත් රැකියාවට අවශ්‍ය ඇඳුම් ටිකක් ගන්ට විතරය.

පුදුමයකට මෙන් ඇයට දෙහිවලින් නවාතැනක් සොයා ගන්ට අපහසු වූයේ නොවේ. එහෙත් එය සොයා ගත්තේ කෙසේද කියා ඇය කෙදිනකවත් පැහැදිළිව නොකීවාය.

“අර ගායකයෙක් ඉන්නෙ ටී. එම්. ජයරත්න කියලා…”

“ආ, එයාද බෝඩිං ප්ලේස් එක හොයලා දුන්නෙ…?”

“නෑ අනේ අයාගෙ පුතාගෙ යාළුවෙක්ගෙ මාර්ගයෙන් හම්බවෙච්චි එකක්. ඒක නෙවෙයි, ඔයා කැමැති නැද්ද ටී. එම්. ජයරත්නගෙ සින්දු අහන්න…?”

මින්පසු නවාතැන ගැන ඇසූ හැම වාරයකදීම කතාව ටී. එම්. ජයරත්න ගෙන් කෙළවර විය. මමද හාරා හාරා අවුස්සන්ට නොගියෙමි.

මා සිතූ හැටියට මේ වන විට අප දෙදෙනා අතර අපේ සම්බන්ධය ගැන අලිඛිත අවබෝධයක් විය. මම වෙනත් ගැහැණුන් ආශ්‍රය කිරීම, අඩු තරමින් රාගාශ්‍රිත විහිළුවක් වත් කිරීම සම්පූර්ණයෙන් අත් හළෙමි. ඇයටද මා ඒ බව කී අතර මා ඇගෙන් බලාපොරොත්තු වූයේද එයමය. කවදාවත් කෙළින්ම ප්‍රකාශයක් නොකළද ඇය වක්‍රව ඒ බව ඇඟෙව්වාය.

“දැන් රස්සාවක් හොයල දුන්නට මොකද්ද මට දෙන්නෙ…?” මම වරෙක ඇගෙන් ඇසුවෙමි.

“තව මොනව දෙන්නද? මගෙ මුළු ජීවිතේම ඔයාට දීල තියෙද්දි…?” ඇය කීවාය.

මේ නිසා මගේ නිගමනය වූයේ අප දෙදෙනාගේ සම්බන්ධය සංවෘත එකක් බවයි. සමහරවිට එය මෝඩ ලෙස විශ්වාස කරන්ට මට අවශ්‍යව තියෙන්ට ඇත.

ඇය කොළඹ ආවායින් පසු අප හමුවීමේ සංඛ්‍යාතය වැඩි වූ බව කිවමනා නොවේ. එසේම මම ඇය මැජෙස්ටික් සිටි, ක්‍රෙස්කැට්, ඔඩෙල් ඇතුළු ඇයට ඉන්පෙර විවෘත නොවූ ලෝකයකට ගෙන ගියෙමි. ඇය හැසිරුණේ නම් උපන්දා සිට ඒවායේ දිවිගෙවූ ලෙසය. එහෙත් හද්දා පිටිසර කෙල්ලකට මේ ගොඩයට මැජික් බව මා නොදැන සිටියා නොවේ.

ඉක්මණින්ම ඇය සිංගප්පුරුවට හෝ බැංකොක් වලට රැගෙන යන්ට මම අදහස් කළෙමි. එහෙත් අනවශ්‍ය පරිදි ඇගේ පවුලේ අවධානය ලක් වන්ටද මට අවශ්‍ය වූයේ නැත.

සතියකට දවසක් විතර ඇය මා සමඟ රැය ගත කළාය. මේ අත්දැකීම් මගේ පොකට් එකට ටිකක් තදින් දැනෙන්ට පටන් ගත් හෙයින් මම ටජ් වෙනුවට රේණුකා එකට ස්ථානය මාරු කළෙමි. එය ඈට ගැටළුවක් නොවීය සිතමි.

මගේ ඇයට වූ ආදරය කවදා පටන් ගත්තේද මට නිශ්චිතව කිව නොහැකිය. සමහරවිට එය ඇය දුටු දවසේ පටන්ම විය හැකිය. සමහරවිට ඇය කොළඹ ආවායින් පසුව විය යුතුය. කෙසේවෙතත් මට ලව්සික් වැළඳී ඇති බව නම් අවබෝධ කොට ගතිමි. ඒ ඇය සමඟ රැයක් ගත කරනවාට වඩා අළුත් සිතුවම් පටයක් බලන්ට ඇය රැගෙන යන්ට මට උනන්දුවක් ඇති වූ නිසාය. ලිංගික සුවය වෙනුවට ඇගෙන් මම ආදරයක් බලාපොරොත්තු වන්ට පටන් ගත්තෙමි.

බියට්‍රිස්ගේ මරණයත් සමඟම, සමහර විට ඊට පෙර සිටම මගේ ජීවිතයේ විශාල හිස් තැනක් ඇති වී තිබුණේය. ඇය විසින් පුරවමින් සිටියේ ඒ හිස් ඉඩය.

මා ඇය විවාහ කර ගත යුතුද නැද්ද යන ප්‍රශ්නය සම්බන්ධයෙන් නම් මගේ හදවත හා බුද්ධිය සිටියේ දෙතැනකය.

මට ඇය විවාහ කර ගන්ට අවශ්‍ය වූ එකම හේතුව ඇය මට අහිමි වේද යන බියයි. නැතිනම් මේ ගෙවන දිවියෙන් මම සෑහීමකට පත්වීමි. නමුත් විවාහ වන වයසේ සිටි මහීරා කොයි මොහොතක හෝ “සර් මට ආදරේ බව දන්නවා, ඒත් සර්ට මාව හැමදාම බලා ගන්න බෑනෙ.මටත් අනාගතයක් තියෙන්ට එපායැ…” කියයිද කියන්ට බැරිය. එවිට මට වන්නේ වහ කන්ටය.

විවාහය ගැන බුද්ධිය තර්ක කළේ මෙසේය.

මම වැන්දඹු පුරුෂයෙක්මි. මැදිවිය ගත කරමි. එනිසා මට නැවත කසාද බඳින්ට කවරකුගේවත් අවසරය අවශ්‍ය නොවේ. මේ නෛතිකවය. සාමාජීය වශයෙන් එය එසේ නොවේ. තවම ජීවතුන් අතර ඉන්නා මගේ අම්මා මා “දහ පඳුරියක” විවාහ කර ගැනීම කොයි ලෙසකින් දකියිද සිතන්ට අමාරු නොවේ. මගේ ඥාති වර්ගයා ගනු ඇත්තේද අම්මාගේ පැත්තය. අනෙක් අතට මට රැක ගන්ට දේශපාලන ජීවිතයක් ඇත. මාත් මගේ පවුලත් අතර බිඳීමක් දේශපාලන විරුද්ධවාදීන් විසින් අනිවාර්යයෙන්ම තමන්ගේ වාසියට හා මගේ අවාසියට යොදා ගනු ඇත්තේය.

අප දෙදෙනා අතර තවත් බෙදීම් තිබුණේය.

මහීරා සිංහල-මුස්ලිම්ය. මට වසර විසි පහකින් පමණ බාලය. ගැමි තරුණියකි. ලොකු උගත්කමක් නැත. දුප්පත් පවුලකය. ඇගේ දෙමාපියෝ දුප්පත්තුය. මා හා සම වයසේය. ඇගේ මව මටද බාලය සිතමි.

මේ වෙනස්කම් මගේ සංකීර්ණ ජීවිතයට කෙසේ බලපානු ඇද්ද?

දේශපාලන ක්ෂේත්‍රයේ කටකතා පැතිර යන්නේ අධි වේගයෙනි. දිනක් පාර්ලිමේන්තු ලොබියේදී ටිරෝන් ප්‍රනාන්දු “Young man…” කියා මගේ කරට අත දමාගෙන මා පැත්තකට ගත්තේය. ඔහු ලලිත් ඇතුලත්මුදලි-ගාමිණී දිසානායක-රන්ජන් විජේරත්න යුගයේ සිටම මා දැන සිටි තවත් පරිනත දේශපාලනඥයෙකි. ජ්‍යෙෂ්ඨයෙකි. ඔහු මට ‘Young man’ කිව්වේ වයස පරතරය නිසාම නොවේ. ඇත්තටම අප දෙදෙනා අතර ලොකු වයස පරතරයක් නැත. මේ ජ්‍යෙෂ්ඨයින් අප සැලකුවේ ආදරයෙන් බලා ගත යුතු දරුවන් විදියටය.

“Victor, what are these stories I hear about you…?”

“What do you hear sir…?”

මම ආයාසයෙන් මුවඟට සිනාවක් මතු කර ගතිමි.

“Nothing serious Victor. But you should be careful. You are no longer young. You are at a critical age. I don’t want to get into your personal life, but be careful. Don’t forget the politicians live in glass houses…”

“Sir, you didn’t tell me what you heard…”

“Not just heard Victor. I saw you with her once. You were so engaged that you didn’t see me. She is beautiful but still too young…”

“Ah…”

“I know you are single Victor, so I don’t really bother seeing you with a lady friend…what worries my friend, is something else…”

“…And that sir…?”

“Don’t pretend Victor. It is written all over your face. I am ready to take any bet that you are in love with that girl…”

.

.

(ඉවසන්න……………සමනළයා යළි පියා සලන තෙක්)

Leave a comment

15 Comments

  1. කුණාටුව ඇති කරන සමනළයා මහීරා වාගේ.

    Reply
  2. Jay

     /  October 15, 2012

    It is written all over your face……;)

    Reply
  3. මහීරාගේ අන්දරය වෙනුවෙන් පිට පිට කතා හතරක්! මගේ නම් අකැමැත්තක් නැහැ. නමුත් සමනල විප්ලවයේ රිද්මය මෙයින් බිඳී ගිහින්. සමනල විප්ලවය ඉස්සර නම් බිඳුනු, නමුත් රසවත්, අහඹු ලෙස විවිධ කාල රාමු වලින් අහුලාගත් සිද්ධි ගොඩක්.

    සමහර විට ටැබ… අහ් සොරි සොරි… ලේඛකයා ගත්තු විවේකයේදි මේ දිග කතාව ඔලුවට එන්න ඇති.

    Reply
  4. සිංහල විකිපීඩීයා එකටත් කොනෙක්ෂන් එකක් දාලා.. දැන්නම් මම දන්නවා මේක ලියන්නේ ටැබූම බව.. හික්ස්.. කොමෙන්ට් කරන එක නම් නැවත්තුවා. නිකං කිච වෙන්න ඕන නෑනේ.. තෝරු මෝරු අස්සේ රිංගලා..

    Reply
  5. රයන්ත

     /  October 15, 2012

    Money and Woman destroy man !

    Reply
  6. SB Smart Brain

     /  October 15, 2012

    මටත් මේ යුවතිය හමුවනා. මටම පුදුමයි සමනලයටත් එයාව හමු වුනා කීවාම. මට ඇය හමුවුණේ කුරුණෑගලදී . පිට සක්වල ෆැන්ටසියක වෙලී සිටි ඇය නගරයට පැමිණි විට සාර්ථකව නගරයට අනුගත වුනා. චීත්ත ජන්ගියෙන් සාර්ථකව VS වලට මරු වුනා. එකම වෙනස ඇය බෞද්ධ -කතෝලික සම්බවයක් වීමයි.

    Reply
    • කතාවේ හැටියට ඇය හමුවුණේ වික්ටර් සාලිය බණ්ඩාරට. 🙂

      – ලේඛකයා

      Reply
  7. DDT

     /  October 15, 2012

    දැන්නම් මාව නිකන් උස්සල පොළොවෙ ගැහැව්ව වගේ. හොඳ වෙලාවට හොටල් කාමර අස්සෙන් සමනල්ලු පියාඹන්නෙ නැත්තෙ. 😀

    Reply
  8. ම්ම්ම්ම් වෙනස්ම කතාවක් හරිම අපුරුයි ජය…

    Reply
  9. ranwala

     /  October 15, 2012

    ලංකාවේ බොහෝ පොලිටිකල් ජීවිතවල මහීරා කෙනෙකුට රිංගිය හැකි හිස්කමක් ඇත.කැන්ගරු දේශයේ හෝටල් කාමර බැල්කනි තුලින් බිමට වැටෙන්නේ ඒ හිස්කමදැයි නොදනිමි!

    Reply
  10. Ciel

     /  October 16, 2012

    “විජිතපුර බලකොටුවේ දොර බිඳ දැමුවේ කඩොලැතාය. ඉන්පසු බොහෝ පිරිස් ඒ විවරයෙන් ඇතුළු වන්ට ඇත්තේය. මට හිතුනේ මා මෙසේ පසු ගමන් කළ කෙනකු වන්ට වඩා ඉඩ ඇති බවයි……”

    Reply
  11. මරු කතාව. පළමු වතාවට මේ පැත්තේ ආවේ. ඉක්මනට අනිත් එකත් දාන්න.

    Reply
  12. හිරු

     /  October 16, 2012

    සති අන්ත ටැබ්ලොයිඩ් පුවත්පතක ගොසිප් තීරුව කියවා රස විඳින්නා සේ රස වින්දෙමි…

    Reply
  13. තාරකා ඉබ්බා

     /  October 16, 2012

    වික්ටර් ගෙන් එක දිගට කොටස් තුනක්. අනිත් චරිත අමතක වෙලාද මන්දා.. කොහොම වුනත් ඉතාමත් ආසාවෙන් රස විඳින කතාවක්..

    Reply
  14. ලස්සනට ගලාගෙන යනවා වික්ටර් කෙලවරක් දකින්න තව ගොඩක් කල් යයි වගේ

    Reply

Leave a Reply

